23 Aralık 2012 Pazar

Türkçe İngilizce Aşk Sözcükleri - Love Words in Enlish and Turkish

 

Can you stay a little longer? -
 
 - - - Biraz daha kalabilir misin?
 
 
 
Come to me, my love -
 
 
- - - Sevgilim, bana dön.
 
 
 
 
 
Give me your love -
 
 
 - - - Bana sevgini ver. Sevgine ihtiyacım var.
 
 
I am missing you very much.-
 
- - - Seni çok özlüyorum.
 
 
 
 
 
I can't live without you -
 
 - - - Sensiz yaşayamam Sensiz yapamam
 
 
 
 

I can't live without your love-
 
- - - Senin sevgin olmadan yaşayamam.
 
 
 
I fell in love with you -
 
 
 - - - Sana aşık oldum
 
 
 
I give you all my love -
 
 
- - - Tüm sevgimi sana veririm.
 
 
I like you very much.-
 
 
- - - Senden çok hoşlanıyorum.
 
 
 
All I need is your love -
 
 
 -- Tek ihtiyacım senin sevgin.
 
 
Fiancee - - - - Nişanlı