16 Aralık 2012 Pazar

Laf Sokan Sözler



Peşinden koşmamı hayal ediyorsan sakın arkana bakma, hayal kırıklığına uğrarsın!
 
 

Ben çizgi film kahramanı değilim! Yani o uçurumdan düşersem bir daha geri dönmem!
 
 

İki seçenek var; ya iyisini alırım ya da daha iyisini.
 
 

Bazen on numara olmasını istediğin insanın, bir numarasını göremezsin!
 
 

'Yüzde 100 dana eti' yazan sucuktan, tavuk eti çıkınca niye şaşırıyorsunki. 'Yüzde 100' insan görünümünde ne öküzler var!
 
 

Asla geri gelmemelisin. Ya olduğun yerde kalmalısın ya da gittiğin yerde. Sen bu hayatta gördüğüm en hoş'çakal'sın neticede.
 
 

Dikili bir ağacım yok diye üzülme sakın! Giderken attığın kazıklar yeşerdi.
 
 
 
 
Hayatımdan gitmeyi tercih edenler için dönüş seferleri sonsuza dek iptal edilmiştir.
 
 

Yeni sevgilim var çok mutluyum demişsin! Bende bir şairin dediğinden diyorum sana: kartalın beğenmediğini kargalar kapışır.

Herkes beni biraz güldürebilir. Ama neremle güleceğime ben karar veririm!

 
 






O kadar insan sana yanar, sen gider bir oduna kül olursun.


 



Sen! Pardon siz mi demeliydim? Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?

Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde?






Biri gelir ve inandığın, sevdiğin her şeyi değiştirir. Seni bile.

 

Bu saatten sonra, ne sen bendeki sevgiyi görecek kadar ustasın, ne de ben sana sevgili gözüyle bakacak kadar çırak!

 

Manasız söz duymaktansa, horoz sesi duymayı tercih ederim; hiç olmazsa o manasını bilmese de öteceği zamanı bilir!

 

Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz!

 

Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.

 

Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım! Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.

 

Bana da öğretsene yarim, hiç sevmemiş gibi davranmayı.