23 Aralık 2012 Pazar

Etkileyici Sözler

Dün bir yolcu ugurladim nemli gözlerle onu tek kelimeyle ugurladim güle güle gül dudaklarindan duydum dönecegim tüm kalbimle haykirdim BEKLEYECEGIM...

*****


Yanık bıraktın benı turbede bır mum gıbı erıyorum dıyorum sana saka gelıyor kapattın bır zındana ebedı bır mahkum gıbı curuyorum dıyorum sana saka gelıyor


*****


yüksek tepelerde hem kartala hem de yılana rastlanır...ama birisi oraya uçarak diğeri ise sürünerek gelmiştir.


*****

Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..


*****


Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu birtanem.


*****


Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece...


*****


Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz. bir yürek düsün sevgisiz, bir bahar düsün çiçeksiz, bir de beni düsün sensiz...


*****


Aşk deniz kenarındaki taşlara benzer önce birer birer toplarsın,sonra yavaş yavaş atmaya başlarsın ama bitanesini atmaya kıyamazsın"atmaya kıyamadığımsın


*****


MUTLULUGUNGÖKYÜZÜNDEN DÖKÜLEN BAHAR YAGMURLARI KADAR BOL OLSUN GÖZLERİNDEKİ MUTLULUK İSE:MUTLULUGU ARAYANLIRIN"UMUT" IŞIGI OLSUN.


*****


Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Şimdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle... Seni seviyorum!